USEIN KYSYTYT KYSYMYKSET

VOINKO MUOKATA TILAUSTANI TAI PERUA SEN JÄLKIKÄTEEN?

Valitettavasti emme pysty muuttamaan tilauksen sisältöä jälkikäteen, joten tarkistathan tilauksesi huolella, ennen sen lähettämistä. Sinulla on 14 päivän mittainen, täysin maksuton, palautusoikeus tuotteen vastaanottamisesta.
Jos haluat vaihtaa esimerkiksi tuotteen värin, tai unohdit tilaukseltasi jonkun tuotteen, sinun tulee tehdä uusi tilaus.

PALAUTIN TUOTTEITA. TARVITSEEKO MINUN MAKSAA LASKUA?

Sinun ei tarvitse maksaa laskua niiden tuotteiden osalta, jotka olet palauttanut. Klarnan palvelussa voit merkata tilauksesi palautetuksi, jolloin Klarna ei lähetä maksumuistuksia. Kun olemme vastaanottaneet ja käsitelleet palautuksesi, suoritamme tuotteista hyvityksen, mikä huomioidaan automaattisesti myös laskullasi. Jos olet palauttanut tilaukseltasi kaikki tuotteet, sinun ei tarvitse maksaa laskua. Muuttaaksesi laskun eräpäivää , ja kaikissa muissakin Klarnan sopimukseen liittyen, sinun tulee olla yhteydessä Klarnaan.

PALAUTIN TUOTTEITA. KOSKA SAAN RAHANI TAKAISIN?

Kun olemme vastaanottaneet palautuneet tuotteet ja käsitelleet ne, suoritamme hyvityksen. Saat hyvityksestä vahvistuksen sähköpostiisi. Hyvitys palautuu viimeistään 3-5 arkipäivän kuluessa hyvityksen käsittelystä.

KUINKA KAUAN TUOTTEIDEN TOIMITUS KESTÄÄ?

Toimitamme tuotteet 1–3 arkipäivän kuluessa, lukuunottamatta kaiverrettuja tuotteita, sormuksia ja tilaustuotteita. Laseroitujen (kaiverrus lasermerkkauksella) tuotteiden toimitusaika on 3 arkipäivää (laseroimme tuotteita vain arkipäivisin), sormuksilla on 14 päivän toimitusaika tilauksesta ja tilaustuotteilla on puolestaan 8 viikon toimitusaika.

MITEN LIITYN MINUN LUMOAVA-KANTA-ASIAKKAAKSI?

Liityt Minun Lumoava-kanta-asiakkaaksi täyttämällä lomakkeen tällä sivulla: tästä kanta-asiakkaaksi. Liittyminen Minun Lumoavaan on helppoa, nopeaa ja ilmaista. Liittymisen jälkeen tulet saamaan uutiskirjeitämme, jossa kerromme uutuuksistamme, tapahtumistamme, meneillä olevista etukampanjoistamme ja muista ajankohtaisista asioista. Voit peruuttaa uutiskirjeen tilauksen milloin vain haluat.

OLEN SAANUT VERKKOKAUPPAAN ETUKOODIN. MITEN VOIN LUNASTAA EDUN TAI ALENNUKSEN?

 Kampanjakoodien edut ja alennukset annetaan tilauksen loppusummasta verkkokaupan ostoskorissa. Lisää kampanjakoodi sille varattuun Kuponki-kenttään ja paina "Lisää koodi". Alennus aktivoituu ja näkyy ostoskorin erittelyssä. Voit käyttää vain yhden kampanjakoodin / tilaus.

MITEN MAKSAN TUOTTEEN?

Voit maksaa tuotteen Verkkokaupassa tilauksen yhteydessä verkkopankin kautta pankkitunnuksilla, luottokortilla, osamaksulla tai laskulla. Maksutavat ilmoitetaan tarkemmin ostoksen yhteydessä.

Maksaminen tapahtuu Paytrail- tai Klarna maksupalvelua käyttäen tilauksen vahvistussivulla.

Verkkokaupassa kaikki maksuyhteydet on suojattu SSL-salauksin. Visa Electronilla maksettaessa Verified by Visa palvelu verkkomaksuilla tulee olla aktivoitu. Kaikki luottokorttimaksut varmennetaan ja mikäli varmennus ei onnistu, Lumoava Verkkokauppa varaa oikeuden tilauksen hylkäämiseen. 

Lumoava-verkkokaupassa on käytössä seuraavat maksutavat:
• Luottokortit (Visa, MasterCard, American Express)
• MobilePay
• Verkkopankit (Danske Bank, Nordea, Aktia, OP, Säästöpankki, S-Pankki, POP Pankki, Ålandsbanken, Handelsbanken, OmaSäästöpankki)
• Collector-Lasku tai -osamaksu
sekä
• Klarna-Lasku tai -osamaksu
• PayPal

Voit siirtyä maksunvälityspalveluntarjoajan sivulle klikkaamalla ”lähetä tilaus”.

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Maksamiseen liittyvissä kysymyksissä voit ottaa yhteyttä Paytrailiin.

Paytrail Oyj
y-tunnus: 2122839-7
Innova 2, Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830
www.paytrail.com

Reklamaatiotapauksissa otattehan ensisijaisesti yhteyttä Lumoava-verkkokaupan asiakaspalveluun lumoavashop(a)lumoava.fi

Valitessasi Klarna-Laskun tai -osamaksun

Käytössäsi olevat vaihtoehdot Klarna Lasku ja erämaksu. Valitsemalla maksutavaksi Klarna laskun tai erämaksun hyväksyt Klarna Bank AB:n (556737-0431, Sveavägen 46, 11134 Stockholm) ehdot, jotka löydät kassalta. Mikäli sinulla on maksamiseen liittyviä kysymyksiä, pyydämme ottamaan suoraan yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun. Löydät asiakaspalvelun yhteystiedot, Oma Klarna -palvelun ja muuta hyödyllistä tietoa osoitteesta https://www.klarna.com/fi/asiakaspalvelu.


ONKO TUOTTEILLA TAKUU?

Kaikilla Verkkokaupasta ostetuilla tuotteilla on Lumoava Finlandin myöntämä kahden vuoden takuu valmistusvirheiden osalta. Takuu ei koske normaaleja käyttöön ja kulumiseen liittyviä vikoja.

Lumoava Finland voi vapautua takuuajan vastuusta, mikäli voidaan osoittaa että tuotteen virheellisyys tai rikkoutuminen on aiheutunut tapaturmasta, tuotteen ohjeiden tai käyttötarkoituksen vastaisesta käytöstä tai hoidosta tai muusta Asiakkaan vastuulla olevasta seikasta.

Asiakkaan on ilmoitettava tuotteen virheestä kohtuullisessa ajassa siitä, kun Asiakas havaitsi virheen tai hänen olisi pitänyt se havaita.

SAAKO TEIDÄN KORUT PÄÄLLÄ KÄYDÄ SUIHKUSSA/SAAKO TEIDÄN KORUT KASTUA?

Korumme kestävät vettä, mutta hankaus ja pesuaineet ajan kanssa luonnollisesti kuluttavat korun pintaa hieman. Useat meidän asiakkaistamme ovat kuitenkin kertoneet, että käyttävät korujamme jatkuvasti ottamatta niitä pois esimerkiksi suihkun ajaksi ja korut ovat säilyneet hyvinä.

SISÄLTÄVÄTKÖ KORUT NIKKELIÄ?

Korut eivät sisällä nikkeliä. 

ONKO POISTUNEITA KORUJA ENÄÄ SAATAVILLA?

Olemme tuoneet verkkokauppaamme mahdollisuuden tilata vakiomallistostamme poistuneita koruja, eli nyt voit jatkaa rakastetun korusarjan keräilyä. Huomiothan, että  tilaustuotteilla on 8 viikon toimitusaika. 

MITÄ TUOTTEIDEN TOIMITUS MAKSAA?

Toimitus- ja käsittelykulut ovat kotimaan toimituksissa 5,90 euroa tilausta kohden alle 80 euron tilauksissa, kun tilaus toimitetaan noudettavaksi Postin tai Matkahuollon noutopisteestä tai kirjeitse kotiin jos mahdollista. Kotimaan toimitukset Lumoavan jälleenmyyjäliikkeisiin toimitetaan veloituksetta.

Tällä hetkellä toimitamme EU:n alueelle, ja toimituskulu Suomen ulkopuolelle on 10 euroa.

Etkö löytänyt vastausta kysymykseesi? Ota yhteyttä asiakaspalveluumme! Sähköposti: lumoavashop(a)lumoava.fi. Puhelin: 040 3040 226
0
    0
    Ostoskorisi